Често задавани въпроси (FAQ)
?
Как ще ми бъде възстановена сумата, след връщане на закупен продукт?

Възстановяването на заплатената за продукта сума се извършва в 14-дневен срок от получаването му, в офиса на компанията ни. Осъществява се по избран от потребителя/клиента начин - по банков път или с наложен платеж чрез Еконт.

?
Може ли направена поръчка да бъде анулирана?

Направена поръчка може да бъде анулирана чрез свободен текст на имейл адрес: startstreetltd@gmail.com; чрез позвъняване на телефон: 0878861323.

?
С коя куриерска фирма се изпращат поръчките?

Онлайн магазин STREETSHOP.BG има договорни отношения с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС.

?
Безплатна ли е доставката?

Не.Доставката се изчислява на база: тегло, размер и начин на доставка на пратката.

?
Мога ли да платя онлайн с карта?

Не.Нямаме услуга за онлайн разплащане с дебитни и кредитни карти.Може да заплатите В БРОЙ или С КАРТА, след като прегледате продукта в куриерския офис или на личния Ви адрес.

?
Какви са сроковете за доставка?

ЗА НАЛИЧНИ АРТИКУЛИ: Стандартният срок за доставка е 24 часа.

ЗА НЕНАЛИЧНИ АРТИКУЛИ: Ще се свържем допълнително с клиента по телефона, за да уточним приблизителния срок на доставка.

?
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта ни, по телефона или по мейл.

?
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате.

?
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?

Нужно е да бъде посочен желания от Вас продукт, предлаган в нашия сайт, под формата на "продуктов код" на продукта, намиращ се в дясната част на формата за поръчка или наименование на продукта.

Вашите име и фамилия, телефонен номер за връзка и адрес или офис на куриерска фирма Еконт за получаването на продукта.

Може да изберете подходящ офис на Еконт от https://www.econt.com/find-office.

В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст на следния имейл адрес: streetshopltd@gmail.com или на телефонен номер 0878861323.

?
Имат ли гаранция продуктите в сайта и колко време е тя?

Гаранцията на всеки един артикул е 24 месеца, от датата на закупуване, при предоставяне на касов бон.

?
Могат ли да се върнат разопаковани продукти?

Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;

Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с която е била доставена;

Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;

Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;

Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръкът;

Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид;

Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба, или по избор на клиента да му доставим продукта обратно за негова сметка.

?
Как да върна продукта?

Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;

Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с която е била доставена;

Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;

Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;

Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръкът;

Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид;

Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба, или по избор на клиента да му доставим продукта обратно за негова сметка.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас